söndag 10 oktober 2010

Söndag:

 
"Söndag 10/10 2010

Det var tomt med folk idag på staden. Jag är inte förvånad eftersom många av affärerna har stängt. Några ungdomar vill fota mig och som vanligt var det nyfikna barn på gatorna. Idag var det däremot tre stycken som vågade gå fram och skaka hand med mig.

Inne på Dunkers träffade jag på en skara barn som frågade ut mig om vad jag hette och om jag hade snott alla mina klockor som jag hade på mig. Klockorna har jag ju fått och när jag presenterade mitt namn skrattade barnen (tror de var mellan 5-7 år).

Det har varit trevligt att vara i Helsingborg. Nu ger jag mig iväg på nya äventyr. Jag får se vilken stad jag ska besöka nu. Kanske besöker jag min vän Södervärnlingen i Malmö eller så ger jag mig upp och besöker Göteborg. 

Ha det bra allesammans!

Med snälla hälsningar:
 
Dalhemlingen"
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar