lördag 9 oktober 2010

Lördag:

"Lördag 9/10 2010

Träffade på många nyfikna och glada barn idag. Fick se många leenden och höra många skratt från andra. Blev också en del förklaringar om att "Konst på stan" har varit igång denna veckan. 

En hund som var kopplad vid en lyktstolpe skällde på mig när jag gick förbi. En bit därifrån höll en kvinna en liten lurvig hund i sin famn som jag kunde klappa. Hon tyckte det var kul att jag gick runt i stan eftersom barnen blir glada.
Dagen började bra och slutade tråkig. Det var tre äldre killar som kom springande bakifrån och stoppade mig för att de ville ta ett foto. Huvudet trillade nästan av när de stoppade mig men jag tänkte att det kunde väl gå bra med att låta dem ta ett foto. När de skulle fota andra gången ställde sig en av killarna bakom mig och juckade! Jag slet mig ifrån dem och gick genast därifrån. De talade engelska och jag kunde inte se deras ansikten så bra genom dräkten."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar